MISSATGE PELS ALUMNES I FEINA DURANT LA MEVA ABSÈNCIA.

Virus de la grip.
Benvolguts alumnes!
M'he passat el cap de setmana al llit amb febre alta (Algú m'ha encomenat la grip!), i segurament, demà dilluns tampoc no estaré en condicions de venir a classe.

Ara bé... Confio que abans de demà a l'hora de classe hauré penjat aquí, al blog, la feina que heu de fer amb el professor de guàrdia, que no serà altra cosa que preparar l'examen d'avaluació.

Us penjaré aquí el punt 2 de preparació de l'examen; és a dir, la llista de totes les possibles preguntes que podrien entrar a l'exàmen a partir del que cal saber, que ja ho vam treballar.

El que heu de fer, a classe i a casa, és respondre-les (punt tres de la preparació de l'examen), comprovar que les compreneu, preguntar-me si teniu dubtes (punt quatre); confio que dimarts ja estaré bé, i si no dimecres, també podeu provar de fer-me preguntes a través del mail de l'iesterrassa.

Un cop les tingueu contestades (i els problemes compresos) heu d'assegurar-vos que sou capaços de respondre sense mirar els apunts (punt cinc de la preparació de l'exàmen).

RECORDEU TAMBÉ QUE AQUELLS QUE VAU SUSPENDRE EL PRIMER EXAMEN, TINDREU, EN AQUEST EXAMEN, PREGUNTES DEL TEMARI DEL PRIMER EXAMEN.

Si algú no recorda si va aprovar o no (confio que això no passi) em podeu enviar un mai i preguntar-m'ho.

També us penjaré les intruccions sobre com ha de ser el dossier, i com el valoraré.

Que vagi molt bé!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ranktrackr.net